Tusen, tusen tack för senast, senast!

Ja, jag menar vad som står. Vi tackar inte för senast utan för senast, senast. Dvs den härliga helgträff vi hade i Brunflo i 13-14/11.

Den träffen hade inte varit möjlig utan våra sponsorer. De bidrog med fina priser och gåvor till oss. Vi är väldigt tacksamma och glada för det.

Våra sponsorer var, utan inbördes ordning;

YouDo Scrapbooking & Cardmaking (youdo.se/)
Mollys Scrapbooking (mollysscrapbooking.blogspot.com/)
Syssla, vår Pandurobutik i Östersund
Scrapgalen Scrapbooking & Kortmakeri (scrapgalen.se/)
Brunkullan Scrap & Card (brunkullan.se/)
Scraplagret (scraplagret.se/)
Tant Scrappa (tantscrappa.se/)
Reprint (reprint.se/)

Tusen, tusen tack för senast, senast ännu en gång och på återseende!

Styrelsen gm Katarina

PS; Jag ber om ursäkt att jag inte fick in våra fina sponsorers loggor. Men tekniken och jag har samarbetsproblem...återkommer när det är åtgärdat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0